Business. As usual?
Effectieve communicatie voor managers en ondernemers
Het verhaal van jouw organisatie wordt verteld door alle zakelijke communicatie samen: de website, de nieuwsbrief, de corporate brochure… de succes-story’s. Maar ook door het jaarverslag of de rapportage waar je eigenlijk geen tijd voor hebt. Voor jou misschien een verplicht nummer, voor mij een prachtige uitdaging. En voor je stakeholders een bevestiging van je kwaliteiten.
Ik schrijf of edit voor jou:
- Webteksten, content voor online magazines, corporate weblogs en social media
- Speeches, jaarverslagen en rapportages
- Redactionele artikelen voor personeelsblad of extern magazine
- Brochures, advertenties en persberichten
Storytelling als medium
Communicatie-expert Cor Hospes rolde van de journalistiek de marketing in en zei daarover: “Eigenlijk doe ik nog steeds het zelfde. Vragen stellen en het verhaal opschrijven. Altijd met de WHY-vraag in gedachten. Waarom is het relevant wat we doen?”
Succesvolle bedrijfscommunicatie is het vertellen van authentieke, verbindende, empathische verhalen. Slam-it-in-reclames? Niemand vindt ze nog geloofwaardig in dit transparante tijdperk!
Dus: geen business as usual! Met originele copy draag ik bij aan jouw corporate story. Verteld in de taal van je doelgroepen. Innovatief, verbindend en authentiek!
Vrijblijvend praten over de mogelijkheden? Neem contact op.